Re: Zakupy w MediaMarkt - OSTRZEGAM!

Autor: MiW (miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 19 Nov 2003 - 09:36:37 MET

> Wogole nic tam nie kupuje. Zgroza!

Ja jak czegos szukam, to najpierw w domu przegladam z 10 ofert sklepow w
necie, czasem sie przejde po 3-ech w okolicy uczelni i podjade potem kiedys
do MM obejrzec tam ceny. I mam poglad :)

W ten sposob kupilem monitorek o ok 200zl taniej, skaner o jakies 100zl w
MM...
Ale zgodze sie, ze sporo rzeczy maja drogich (zreszta to jest ostatnio
przynajmniej w rejonie Gliwic generalna zasada super- i hipermarketow).
Wynika to jednak chyba nie z tego, ze MM podwyzsza ceny, ale czesto, ze inni
obnizaja z powodu konkurencji MM...

--
pzdr.
MiW