Re: Najstarszy element Waszego kompa?

Autor: Jacek S. (virge_at_zlyadres.poczta.fm)
Data: Tue 18 Nov 2003 - 23:57:39 MET

 "Sztoker" napisał:
> Mam takie pytanko. Jakie jest najstarsze urządzenie działające w waszych
> komputerach i ile ono już u was pracuje? Aby było przejrzyściej,
> pomińmy FDD i obudowę (zasilacz może być).
>
> U mnie:
> 1. karta graficzna Matrox G400 DH - prawie 4 lata;
> 2. nagrywarka HP 8200 4x/4x/24x - niemal tyle samo.

He, u mnie to chyba ta starsza nagrywarka - Teac x8 - tak już ze 2,5 - 3 lata daje rade ;)
( No, ale Lite-On nowy padł po 5 miechach - dali mi nowego, więc nie narzekam )
A, no i może płyta główna ( cicho być pesymiści;) ) ECS K7S5A - tak ze 2 lata chyba mnie wkurza ( o, żebym ja wtedy miał tą wiedze,
co teraz...) - wprawdzie działa bez zarzutu ( oj doobra... czasami się bios "wyzeruje" ), ale... po tych wszystkich opiniach...
drugi raz bym jej nie brał ( dwa razy taki fart, aby działała O.K., podobno się nie zdarza;)

--
.:.Jacek S.:.