FireWire - nie widac dysku...

Autor: Vojtek11 (vojtek11_at_nospam.onet.pl)
Data: Tue 18 Nov 2003 - 22:44:09 MET

Kupiłem sobie obudowę do dysku 2.5" - FireWire. Mam świeżą instalację XP z
najnowszymi update'ami. Po podłączeniu dysku do FireWire, wykrywa nowe
urządzenie (jest "ding!"), w "Device Manager" pojawiają się nowe urządzenia
w "Disk drives" - "SBP-2...coś tam IEEE 1394..." oraz nowa kategoria : "SBP-
2...IEEE 1394". Ale nowej literki dysku nie ma. A dysk jest sformatowany - po
podłączeniu przez przejściówkę 2.5" -> 3.5" do taśmy IDE widać filesystem i
wszystko gra. Przez Firewire nie widać w Manage->Disk Management wogóle
absolutnie nic. Ani żadnych dynamicznych dysków, ani nieznanych woluminów -
zero zmiany. Pojawaiają się w "Device Manager" tylko te dwa nowe urządzenia,
które do systemu nic nie wnoszą. Jak zmusić XP do wprowadzenia tego dysku
do "Disk Managementu" ???

Z góry dzięki za pomoc,
Voju