Re: Temperatura radiatora

Autor: Populares (noczelny_at_gazeta.pl)
Data: Tue 18 Nov 2003 - 21:00:33 MET

Radoslaw Sokol wrote:

> Raczej nie przejdzie. K5 dość mocno się grzały. Jedyną szansę
> widzę w przypadku, gdyby radiator był naprawdę duży (coś od
> Athlona), a do tego umieszczony w bezpośrednim sąsiedztwie
> wlotu powietrza do zasilacza.

To chyba się nie da, bo procesor jest daleko od zasilacza - jest to
płyta starego typu (nie ATX).

> BTW może po prostu wymienisz radiator na coś większego, kupisz
> nowy wentylator i spowolnisz go mocno?

Kupił bym natychmiast nowy wentylator, gdybym był pewien, że to
przyniesie mi ulgę, ale już się kilka razy naciąłem i jestem trochę
zdesperowany. Jaki wentylator konkretnie kupić? I musiał by być chyba
razem z radiatorem, bo ten, który mam jest jakiś nietypowy. Byłem dziś w
sklepach koło GUSu i w żadnym nie było wentylatora pasującego na mój
radiator. Najbliżen były chyba "piątki" (tak je nazywali sprzedawcy),
ale jednak było kilka mm różnicy rozstawu śrub mocujących. Poza tym jest
kwestia zasilania. To co jest w sklepach ma zasilanie 3 pinowe, a u mnie
na płycie jest 2 pin lub (tak jak obecnie podłączone) z zasilania
dysku).