Re: [nVidia] GF2 Ti vs GTS

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Nov 2003 - 21:51:21 MET

> W zasadzie roznica jest malutka...na kozysc Ti.
> Normalnie raczej nie dostrzezesz roznicy.
> Jesli wolno spytac to za ile masz okazje kupic? Bo niedawno sprzedalem
GTSa
> Winfast Loadtec.
> A wlasnie...jakiej firmy chcesz kupic ta karte?

Firma to chyba Winfast albo Prolink, nie pamietam.
Cena to równa banieczka. Matrox G400 na allegro poszedł wczoraj za 280zł !!
Ja mam taki sam i nie wiedziałem nawet ze tak dobrze mozna go jecsez
sprzedać.
Moze powinienem pomysleć o czymś mocniejszym. Szkoda mi tylko tej jakości
obrazu bo moniotrek to Szajsung 959NF i bardzo pieknie to razem działa, nie
wiem czy jest sens brać jakiegoś GTSa. Na GF2MX400 była tragedia !! Czy na
GTS obraz bedzie duzo lepszy niz na 2MXie ??

--
Pozdrawiam
KokoPiko