Re: Pusty a jednak pelny...?

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 18 Nov 2003 - 21:25:26 MET

Yarp wrote:

> A czy Ty czytasz całą instrukcję (trzeba jeszcze ją mieć) programów, które
> masz zainstalowane w kompie? I wykorzystujesz możliwości danego programu w

a ty czytasz?? a jesli nie czytasz, to skad wiesz ze dane oprogramowanie
bedzie ci do czegos potrzebne?? no musisz miec jakis algorytm ktory
wybiera oprogramowanie do zainstalowania; przeciez z jednej strony
jakies programy masz zainstalowane, a innych nie masz zainstalowanych;

co innego moze - twoim zdaniem - sklaniac do zainstalowania
oprogramowania, niz zapoznanie sie z jego funkcjonalnoscia?

> 100%?!? Tak się składa, że programy zwykle mają część opcji przydatnych, a
> część zbędnych. Może Mariusza interesuje tylko np. disc doctor albo win
> doctor. I dlatego tylko, że już sobie zainstalował NU to ma czytać całą

wyobraz sobie, ze w procesie instalacji NU wyswietla wyrazny dialog "czy
zamienic Kosz na Norton Protected Recycle Bin" oraz wyswietla combo do
wyboru skladnikow, ktore chcesz zainstalowac; co wiecej, przy kazdym
skladniku jest informacja na kilka linijek do czego on sluzy;

> dokumentację? Wszędzie są kruczki, których nawet instrukcja ci nie powie.
> Najłatwiej uczyć się wszystkiego od kogoś, a nie samemu. Z tego powodu

heheheheheh; chciales powiedziec: najlepiej byc leniem i sie nie
zainteresowac nawet instrukcja, nie mowiac o przejrzeniu odpowiedzi
jakiejs wyszukiwarki??

> między innymi stworzono grupy dyskusyjne. I nie musisz od razu naskakiwać na
> kogoś kto czegoś nie wie. Dlaczego sam nie pomogłeś tylko piszesz posta,

gdybys uwaznie przeczytal mojego posta, dowiedzialbys sie, ze jestem po
prostu pelen podziwu dla ludzi, ktorzy instaluja sobie oprogramowanie, a
pozniej zwracaja sie na grupy z problemami sprzetowymi /bo mi wcielo
15GB dysku/ zamiast sie zapoznac po prostu z instrukcja;

> który nic nie wnosi, a ma na celu chyba tylko pokazanie jaki to jesteś niby
> mądry i bystry, a tak naprawdę robisz z siebie ....(tu możesz sam sobie
> dopisać).

aha; tesz cie kocham;

adas;