Re: pierwsze 12ms Samsunga

Autor: wojtek (thethe_at_nie-spamuj.myrealbox.com)
Data: Tue 18 Nov 2003 - 20:16:46 MET

Użytkownik Dybot napisał:

> samsung wypuscil pierwszy monitor LCD z czasem reakcji 12ms.
>
> http://www.in4.pl/komentarze.htm?kbt=N&news_id=4083

był już monitor który miał 16 ms

"Smużenie - no tutaj obiecywałem sobie bardzo dużo i srodze się
zawiodłem. Przy stosowaniu kabla DSub smużenie jest bardzo duże i nie
wierze w te deklarowane 16ms. Doskonałym testem jest załadowanie w
przeglądarce naszej strony głównej i przewijanie jej. Po przepięciu się
na kabel DVI jest nieco lepiej jednak dalej mam wrażenie, że 16ms jest
na wyrost. "

http://www.in4.pl/recenzje.htm?rec_id=175&rectr_str_numer=1