Re: LITEON 52x32x52 czy 52x24x52 ??

Autor: soonic (soonic_at_op.pl)
Data: Tue 18 Nov 2003 - 19:11:17 MET

> Ja mam jeszcze 48x12x48 i złego słowa nie dam powiedzieć na nią, ani
jednej
> zniszczonej płytki a wypalam sporo. Działa już od roku. A co do wyboru to
> chyba nie ma aż tak wielkiej różnicy w prędkości, no i w cenie też
> niewielka.

jesli chodzi o predkosc to mnie nie interesuje zbytnio miedzy tymi dwoma bo
i tak rzadko kiedy osiagaja max (moze na jakis konkretnych nosnikach),
natomiast duzo uwage zwracam na poprawne nagrywanie, odczytywanie max
zniszczonych plyt, generalnie chodzi o jakosc i wydajnosc bo czy ma cd-r 48
czy 52 lub cd-rw 24 czy 32 to nie nalezy sie zbytnio kierowac, chodzi tylko
o nowoczesnosc modelu. Nie tylko predkosc poprawiaja ale te nowsze powinny
miec lepsza korekcje, wiecej opcji, itp. (teoretycznie :) , w praktyce
niekoniecznie tak musi byc)

soonic