Re: Pusty a jednak pelny...?

Autor: Mariusz (mbrzostowski_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Nov 2003 - 18:07:39 MET

W artykule bpdj0o$14v$1_at_news.onet.pl,
niejaki(a): Yarp z adresu <yarpen99_at_op.pl> napisał(a):
> [...]

Przeszukalem recznie plik po pliku cala zawartosc tego co chroni Norton;
kazalem wyszukiwac (rowniez Nortonowi) wszystkie mozliwe pliki; usuwalem
cala zawartosc "recyclera" i... NIC!
A wystarczylo: [ Więc kliknij PKM na koszu, opcja Empty Norton Protected
Files i ciesz
> się wolnym miejscem na dysku :))) ] i... powrocilo 16 GB wolnego miejsca!
DZIEKI Yarp - jestes wielki!
Pozdrawiam Mariusz