cytowanie; bylo: dBase IV

Autor: ubrania (ubrania_usunto_ito_ito__at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Nov 2003 - 14:39:41 MET

Kubu$ wrote:

> skad

> www.ntg.prv.pl

To ja sie zapytam, czy w takiej sytuacji bylo potrzebne cytowanie?
Wiem, ze to tez nie jest TG, ale temat watku podobny:)
Mysle, ze cytowanie calosci maila mija sie z celem. Jest pole "Temat" i
"References" - to chyba wystarczy, zeby program do czytania newsow
pokazal ladnie post jako odpowiedz na zadane pytanie?