Problem z nagrywarką

Autor: Tomek (tzawierucha_at_interia.pl)
Data: Tue 18 Nov 2003 - 13:13:07 MET

Witam wszystkich szanownych grupowiczów.
Mam problem z nagrywarką - kupiłem nową A OPEN CD-RW CRW 5224
i program Nero 5.05 - nie pamiętam dokładnie wersji ( pisze jakiś Express ).
Ów problem polega na tym że program do nagrywania nie widzi
nagrywarki - w menu w wyborze nagrywarki widać tylko
Image Recorder - Virtual Device i nic po za tym.
Nie wiem czy dobrze myśle ale czy problem nie leży w wersji
oprogramowania?
Nadmienię iż kupowałem tą nagrywarkę jako BOX - czyli z oprogramo-
waniem - jednak najbardziej chyba to podejrzane.

W "Moim Komputerze" widać wszystko ok - konfiguracja hdd+nagrywarka.
Być może się myle że to oprogramowanie i przyczyna tkwi w czymś innym.
Jeżeli mogę prosić o podanie jakiegoś sposobu na rozwiązanie tego problemu
będę wdzięczny za wszelkie info.

pozdrawiam
Tomek