Re: USB 1.1 czy 2.0?

Autor: ubrania (ubrania_usunto_ito_ito__at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Nov 2003 - 12:43:10 MET

Sander wrote:

> Może masz tak jak jest u mnie. Tj. wyprowadzone są USB 1.1,
> a USB 2.0 jest na dodatkowym śledziu, który podłącza sie do MoBo.

Niby cos takiego wynika z manuala, ale nie wiem czy mam wlasciwy sledz.
W manualu port na tym sledziu wyglada jakby inaczej od tego, ktory mam
zamonotowany (chociaz ten wyglada tez na firmowy) i dlatego chcialbym to
jakos sprawadzic. Sa moze jakies programy diagnostyczne, ktore
sprawdzaja wersje konkretnego portu i ewentualnie jego szybkosc?