Laptop- doradzcie co kupić? A może palmtop?

Autor: Rolnik (paciorek_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Nov 2003 - 12:19:19 MET

Witam!

W ramach prowadzonej przezemnie działalności coraz bardziej potrzebny
okazuje się komputer przenośny, który wszędzie mógłbym ze soba nosić, w
którym potrzebuje trzymać i zbierać infomacje dotyczace produkcji i magazynu
w formie arkuszy excela, a właściwie to OpenOffice.
    Zależałoby mi, aby komputer był mały, miał możliwość korzystania z
Bluetooth, interfejs LAN, USB, ewentualnie wbudowany modem długi czas pracy
na baterii, wmiarę odporny na warunki atmosferyczne- niska temperatura i
dość duża momentami wilgotność.
    Stacje FDD i CD-RW chętnie, ale od biedy moge się bez tego obejść- tylko
chciałbym mieć wtedy możliwość korzystania z kart CF.

    Dlatego tez rozważam zakup palmtopa z klawiaturą zewnętrzną.

Czy kupie nowego laptopa o zadawalających parametrach w cenie około 3000 zł
netto?
Czy warto interesować się używanymi laptopami? Słyszałem, że poważnym
problemem są w używanym sprzęcie np. słabe baterie.

--
Bartek P. vel Rolnik
GG 145819