Re: ATI Radeon AIW 900 Pro - brak stereo,kiepski time shift, DVD player do d... za jedyne 800 PLN

Autor: ggs (ggs__at_konto.pl)
Data: Tue 18 Nov 2003 - 07:54:22 MET

"Mariusz Kuszewski" <kuszmar_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
> zapomniałem wyłączyć...) działa dobrze (choć czasami MMC (a potem reszta)
> się zawiesza).
>
> Ale:
> 1) Ati DVD Player z oryginalnego CD (Catalyst 2.4 i MMCenter 7.9) zawiesza
> się po kilku sekundach od uruchomienia a okno DVD od razu przybiera
> "strukturę paskową" (patrz pkt 3 poniżej). Jest to tak regularne we
> wszystkich wersjach Windows (patrz specyfikacja poniżej), że nie
próbowałem
> nowszych wersji ATI DVD Player'a. Do odtwarzania używam bezproblemowo

Bez zmartwien ja rowniez nie uzywam ATI DVD . Cieniutki jest wiec sie nie
przejmuj.
Choc faktycznie nie powinien robic takich problemow.

> 2) Nie ma dźwięku stereo z TVtunera (Phillips FQ1216 ME/P PAL I/B/G/D/K
> Secam D/K/L). Z mojej kablówki w Gdyni (MultiMedia Polska) telewizor
> (sąsiada) odbiera dźwięk stereo. Z DVD i innych źródeł mam również stereo.
> Co się dzieje?

Sygnal dla tunerow PC musi byc duzo mocniejszy. Ja u siebie (na CF878) tez
mam bardzo sporadycznie dzwiek stereo .

> 3) I najgorsze: TV-on-demand działa źle: W zależności od "agresywności"
> ustawień na karcie TV-on-demand w kreatorze TV następuje utrata dźwięku po
> kilku sekundach (defaultowe (średnie) ustawienia w kreatorze) i zwis
systemu
> albo kilkuminutowa niezakłócona praca (ustawienia najmniej wymagające od
> systemu).

Z time shiftem nie ma tak rozowo jak sie mowi. U mnie tez sa z tym problemy
i slyszalem (czytalem) ze nie tylko u mnie.
Generalnie to moze proc lekko slaby.Sprobuj przynajmniej pozyczyc cos
mocniejszego i zobacz wtedy.

A co do Fullstream to znowu powiem zeby sie nie przejmowac.Sprzet sprzetem
ale soft musi to jeszcze obslugiwac. Z tego co wiem to podobno RealOne
obsluguje (ale to strasznie glupi kombajn wiec nie instalowalem i nie
probowalem) , DivX Player (z Divx.com) rowniez ale tylko dla kart >R9500
(dziwne bo 9000 tez ma Fullstream!).