hdd przjesciowki

Autor: czarny_kruk (czarny_kruk[ale_to_wyrzuc!)
Data: Tue 18 Nov 2003 - 02:01:16 MET

witam,
jakie sa obecnie mozliwosci podlaczenie zewnetrznego dysku twardego pod pc.
ogolnie chodzi o to ze komputera nie mozna otwierac.
zainteresowala mnie przejsciowka usb->ide. znalazlem za ok.150zl - troche
drogo:( mam tez mozliwosc podlaczenia karty mmc pod usb ale tu z kolei
troche mala pojemnosc:( na komputerze do ktorego potrzebuje sie dostac jest
ograniczona pojemnosc dysku - cdr odpada, mimo ze ma nagrywarke
(nieudostepniona w dodatku). czy gdyby komp mial kieszen to pod w2000pro
przy zmianie hdd w kieszeni bedzie pelny dostep do niego? bo zdaje mi sie ze
taka pewnosc to tylko podlaczenie przez usb daje (?) :(
ew. moze da sie gdzies za mniej niz 100pln dostac to usb->ide3,5" ?
tx za wyczerujaca odp.
czarny_kruk