Re: stare pamieci ram...

Autor: Radek Bubnowski (cegla_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 Nov 2003 - 23:56:48 MET

On Mon, 17 Nov 2003 09:56:18 +0100, "Andre" <andrehull_at_poczta.fm>
wrote:

>to bardzo sie ciesze bo wlasnie wygralem licytacje na allegro :)

z tego co wiem zalezy to od wielkosci ramu. 128 i mniejsze chyba
nie stanowia problemu (przynajmniej nic o tyym nie slyszalem) zas
256 powinny byc obustronne po 8 kostek na stronie. te z mniejsza
iloscia kostek nie beda rozpoznawane prawidlowo - widoczna bedzie
polowa. kiedys trafilem stronke z dokladnym omowieniem tematu ramu
256 do BXow ale wniosek nie byl zbyt optymistyczny - nie ma
mozliwosci po oznakowaniu kosci stwierdzic ze 100% pewnoscia czy
bedzie prawidlowo dzialac.

--
klaniam sie,
cegla