Re: Abit SE6

Autor: eMJot (za_duzo_at_spamu.na.skrzynce)
Data: Mon 17 Nov 2003 - 22:49:15 MET

17 Nov 2003 21:19:35 +0100, na pl.comp.pecet, Sander napisał(a):

> Ale zainstalowałeś najpierw driver pod tą wbudowaną w chipset grafikę,
> a dopiero _później_ włożyłeś kartę graficzną w AGP
> i zainstalowałeś drivery do niej ?

dzieki za odpowiedzi

nie o to chodzi

podczepiajac pod plyte monitor poszlo - odpalil sie komp, wylaczylem
przelaczylem na karte graficzna monitor poszlo
tak kilka razy
no i wreszcie nie poszlo juz podpinajac do plyty

plyta nie ma wbudowanej karty graficznej, trzeba ja rozszerzyc o takowa -
ma dziwny takie wejscie na plycie. na stronie abit.com.tw jest ladnie
narysowane

Pozdrawiam
MJ

--
" idziemy na piwo;               | e-mail: emjot(małpeczka)poczta(kropa)fm
Niechybnie brakuje tam nas!