dysk 160GB

Autor: Hrabia (hrabia_at_op.pl)
Data: Mon 17 Nov 2003 - 21:49:48 MET

Witam serdecznie! :)

Wlasnie dzisiaj otrzymalem moj nowiutki dysk 160GB, samsunga...

Mam standardowy problem, z ktorym musialo sie zmierzyc zapewne wielu
grupowiczow przedemna. Sprawa wyglada tak, ze BIOS wykrywa mi moj dysk,
natomiast sa problemy z WinXP - wykrywa on tylko 127 bodajze. I tu pada moje
pytanie: w jaki sposob mam postepowac aby wszystkie partycje (zalozmy 25GB i
135GB) byly w pelni widoczne i nie sprawialy problemow w przyszlosci, przy
np. kolejnej instalacji WinXP?

Po instalacji mam jenda partycje ustawiona na 25GB, nastepnie dodaje wpis w
rejestrze i pokazuje mi sie ze mam pozostala czesc nieprzypisana...jak teraz
zrobic z tego pelnoprawna partycje? Polecicie jakies dobre narzedzia? A moze
zupelnie zle kombninuje? Prosze Was o pomoc i ewentualne nakierowanie na
wlasciwy tor bo juz cholery dostaje ;/

Pzdr.
Hrabia.