Re: HP 5150

Autor: Łukasz (abc_at_ab.ab)
Data: Mon 17 Nov 2003 - 20:45:13 MET

Użytkownik "Krzysiek Przyborowski" <szwagiero_at_pf.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Mam zamiar kupic ten model drukarki HP - 5150. Prosilbym o jakies opinie o
> tym modelu, w szczegolnosci w sprawie problemow z wydrukami
> w Word 2000/XP?
>
> Pozdrawiam,
>
> Krzysiek Przyborowski

Witam
Problemów nie ma żadnych (w moim przypadku), drukarka jest naprawdę dobra,
np. zajęła drugie miejsce w teście "Komputer Świata". Pewne problemy są z
instalacją sterowników-u mnie model w Panelu Sterowania / Drukarki to HP
5100, ale wszystko działa bez problemu, druki są bardzo ładne. Polecam.

Pozdrawiam Łukasz