Re: Podłączenie kompa do telewizora.

Autor: Sławomir Stępniak (slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1)
Data: Mon 17 Nov 2003 - 20:28:44 MET

In news:bpb2r6$h5u$1_at_nemesis.news.tpi.pl , Ganzen wrote:
> [...]
> chciałbym grafikę podłączyć do telewizora tak, żeby filmy z kompa
oglądać w
> telewizorze. Jak to zrobic? Razem z grafiką dostałem 2 kabelki. Jeden
> dwiema końcówkami ASL, a drugi z jedną końcówką S-out wpinaną w kartę
> grafiki a drugą umożliwiającą wpiecie do niej kabelka ASL. I teraz
> rozumiem, ze musze to wszystko wpiac z jednej strony w karte graf. a z
> drugiej w gniazdo antenowe w telewizorze. Tyle, że ta koncowka ASL nie
> pasuje do gniazda antenowego. Czy musze tu kupic jakas przejsciowke?
Jak
> ustawic telewizor, zeby wylapywal sygnal z kompa? Czy potrzebne mi
> jest jakies specjalne oprogramowanie do tego? Prosze o pomoc.

Nie antenowego, tylko tzw niskiej częstotliwości, kabelek przedłużający
chinch-chinch do wejścia TV, lub zamiast tego z karty od razu gotowy,
tylko dłuższy z karty do TV. Jak TV ma tylko wejścia EURO to przejście
chinch-euro - wszystkow dostępne sklepach elektronicznych, czasem w
supermarketach.

--
Pzdr. Sławek S. slaw1step1_at_pocz1ta.onet.pl1 (ale bez cyfr)