Aster City - Podział na 2 kompy -problem

Autor: K. (eltad_at_wp.pl)
Data: Mon 17 Nov 2003 - 17:36:55 MET

Witam wszystkich.

Chciałem legalnie rozdzielić łącze Astera na 2 komputery. Kupiłem Switcha 5
portowego, siecióweczkę, zrobiłem kabelki....Po podłączeniu tego wszystkiego
do kupy 1 komputer śmiga bezproblemowo , natomiast z drugim jest niezły
cyrk:

Nie można otworzyć żadnej strony internetowej, nawet bramki Astera do
zaktualizowania nowego IP. Zadzwoniłem więc do centrali Aster, tam kobitka,
pokierowała mną, zmieniłem to i owo we właściwościach TCP/IP (DNS, Wins
itp, itd...) To samo, żadnego efektu. Wiem tylko, że kabel jest sprawny bo
kobieta z aster widziała tam oba komputery, miała info o nich.
Zrestartowałem komputer i nic. Przepraszam, moduł ochrony antywirusa się
nie włączył (Symantec NAV 2003 Pro), mało tego po kliknięciu na właściwości
połaczenia sieciowego, ta uruchamia się po ok 2 minutach rzężenia dysku.
(Zawsze z pół sekundy)

Znów zrestartowałem kompa. He, tym razem antywir ok, natomiast nagle
pojawiła się ikonka połączenia sieciowego na pasku (przekreślona) z
informacją, że kabel sieciowy jest nie podłączony ??? Co jest grane ??

Zmieniłem pozycję sieciówki na slotach PCI i guzik, to samo... Zarówno
sieciówka jak i Switch są firmy Digitus i są nowe.

Proszę o pomoc i pozdrawiam.