Re: napełnianie kardridży

Autor: Jacek (ja_at_hotmail.com)
Data: Mon 17 Nov 2003 - 17:05:22 MET

> mam problem z nape?nianiem kardrid?y do mojego HP'ka. kupi?em jaki? tam
> zestaw do tego typu drukarek. by?a te? instrukcja i wszystko sz?o z
> pocz?tku dobrze. dopiero kiedy sko?czy?em nape?nianie i zasklepi?em
> otwór który trzeba by?o w kardrid?u wykona? okaza?o si? ?e tusz cieknie
> ca?y czas przez dysze.

witam

przede wszystkim model, model drukarki przyjacielu ...
jak chcesz zeby ktos ci pomogl jak nie podajesz zadnych szczegolow?
po drugie, w instrukcji jest zawsze opisana cala procedura krok po kroku.
na pierwszy rzut oka, nie odciagnales (strzykawka, zalaczona
do zestawu) odpowiedniej ilosci atramentu po napelnieniu i stad
w pojemniku nie ma odpowiedniego podcisnienia, ktore "przytrzymuje"
atrament w srodku, nie dopuszczajac do swobodnego wyciekania.

wiecej szczegolow - po podaniu modelu HP

pozdrowka

jaco