Re: Nagły zwis XP

Autor: Damianin (damianin_usunto__at_wp.pl)
Data: Mon 17 Nov 2003 - 16:39:26 MET

Użytkownik Grey_Pilgrim napisał:

> Zastanawiałem się nad płytą, ale dla Wina 2000 Server była wystarczająco dobra
> przez ponad rok. Sugerujesz, że dla stabilnej pracy systemu muszę zmienić
> płytę na "lepszą"? Była by niezła kicha
>
> pozdrawiam

Nie, nic nie sugeruje, ale bazuje na doswiadczeniach z tymi akurat
plytami. Plyty ECS sluza do zamontowania i nie wnikania w techniczne
aspekty pracy komputera. jesli nie chcemy sie z tym pogodzic to albo
zaczynaja sie niespodzianki i je akceptujemy albo faktycznie zmieniamy
plyte glowna np na asusa, jako podstawe stabilnosci komputera. Nie
wnikam ile czasu plyta pracowala bez zarzutow na w2k. Windows XP jest o
wiele lepszym systemem pod kazdym wzgledem (ostatecznie zawsze mozna go
skonfigurowac tak, zeby nie roznil sie wiele od w2k ale po
co?)jednoczesnie bedac bardziej wymagajacym takze od plyt glownych co do
ktorych napewno nie warto oszczedzac.

--
Pozdrawiam
Damian.