Nag³y zwis XP

Autor: Grey Pilgrim (greyp_at_WYTNIJTOop.pl)
Data: Mon 17 Nov 2003 - 15:50:25 MET

Witam wszystkich,

Przesiad³em siê XP Prof (z Win2000 Server - chyba zaczynam ¿a³owaæ:).
Problem polega na tym, ¿e system mi siê wiesza, a dok³adnie ni st±d ni zow±d
zawisa (nie reaguje na mysz, klawy - pozostaje tylko zimny reset). Ze zmian w
sprzêcie dosz³a mi ostatnio karta muzyczna, ale na 2000 przez dwa tygodnie
wszystko hula³o i by³o ok, to by eliminowa³o problem zasilania.

W dzienniku systemu zauwa¿y³em nastepuj±cy wpis (jest on mniej wiêcej w tym
samym momencie co zwis, wiêc mo¿e to mieæ zwi±zek). Oto tre¶c:

"
AMLI: System BIOS ACPI dokonuje próby odczytu z niedozwolonego adresu portu
We/Wy (0x71), który znajduje siê w chronionym zakresie adresów 0x70 - 0x71. To
mo¿e prowadziæ do niestabilno¶ci systemu. Skontaktuj siê z dostawc± systemu w
celu uzyskania pomocy technicznej.

Aby znale¼æ wiêcej informacji, zobacz
http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp w Centrum pomocy i obs³ugi
technicznej.
"

Proszê pomó¿cie, bo zaczynam dotawaæ w g³owê. Ostatnio do³o¿y³em now± listwê
napiêciow±, je¶li to mo¿e mieæ zwi±zek.

Sprzêt: ECS K7VZA, Athlon 1200, 512 Ram

Na PCI mam modem, karte muzyczn± i sieciow±.

Za wszelkie pomys³y bêdê wdziêczny.

pozdrawiam
Grey Pilgrim

--