Re: Niestabilny obraz monitora

Autor: Bubby dawniej TRH (46349_at_poczta.fm)
Data: Mon 17 Nov 2003 - 10:57:35 MET

Uzytkownik "dream3r" <dream3r_at_o2.pl> napisal w wiadomosci

Falowanie pojawia sie zwykle jak jest za wysokie odswiezanie obrazu
monitora.
Jesli masz 100Hz to przestaw na 85Hz.

Nie wiem skad biora sie kropki. Jak moja karta graficzna padla, to obraz
wyswietlala podobnie. Tylko ze zamiast kropek byly wielkie plamy
odbarwiajace kolor który zakrywaly i zwykle prostokatne, podobnych rozmiarów
i kasztautów. Z tym ze pokazywalo sie to tylko w systemie i grach. Do
momentu zaladowania systemu wszystko bylo OK.