Re: Wybor plyty glownej...

Autor: Grzegorz J. (kwant-no_spam-_at_op.pl)
Data: Sat 15 Nov 2003 - 08:36:45 MET

Użytkownik "Lukasz" <rayd3n_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Mam mozliwosc zamiany swojej plytki na nowa. Wobec tego, mam nastepujace
> pytanie. Ktora plytka bedzie lepsza: Gigabyte GA7VT600 czy moze Gigabyte
> GA7N400EL? Bedzie na tym chodzic Athlon XP 1700+ (thoroughbred) oraz >DDRy
333. Pozdrawiam!
*****
ja się zdecydowałem się na tę pierwszą, do jednego kompa, do drugiego
wziąłem bardziej wypasioną (bo akurat nie było już tych pierwszych a padła
mi MoBo)GA 7VT600 1934 - z lanem, raidem i fire wirem- posiada "dual
bios" - droższa tylko była o 40 złotych (360 PLN). Jak na razaie bez
zarzutu, wszystko stabilne.

--
Grzegorz Jankowski - Kraków
kwant<no_spam>@op.pl