Re: pecet do internetu

Autor: radxcell (radxcell_at_X.pl)
Data: Fri 14 Nov 2003 - 21:03:34 MET

RadXcell answers to Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl>,
who wrote in <news:3FB4AC84.CD77073E_at_magsoft.com.pl>:
> Gigabyte GA7VT600, Athlon XP 2000+ (lub nawet coś wolniej-
> szego), radiator z wentylatorem niskoobrotowym sterowanym
> temperaturą, zasilacz Chiefteca 360 W jednowentylatorowy
> ze sterowaniem termicznym
zasilacz - przymierzalem sie do mojego Rubikona wyciszanego przed
laty, w tej chwili kurzy sie w szafie, gdyz uzywam Enlighta...

> dysk Maxtor 80 GB 8 MB cache
mam taki dysk, a niedawno kupilem kolezance WD 80GB 8 cache
i wydajnosc zdecydowanie na korzysc WD

> No to Intela też nie kupuj. Też do niego trzeba packi :)
a jakie?

> Bez konieczności instalowania dodatkowych pakietów oprogramo-
> wania (sterowników do chipsetu, ServicePacków do systemu)
> nie da się używać komputera. Po prostu nie da się.
hmmm
mam intela
nie instaluje zadnych packow

pozdr,