Re: Nowy dysk SerialATA niewidziany w BIOS-ie

Autor: Przemek (nospam_at_nospam.pl)
Data: Fri 14 Nov 2003 - 20:30:22 MET

Użytkownik <dudekmmm_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Poszukaj dyskietki dołączonej do hdd lub do plyty - nie pamietam dokladnie
> (taka sam sytuacja wystepuje z plyta NF7s). Dopiero wtedy jest ten twardz
> widoczny.

E tam dysk dyskietka to jest potrzebna do instalacji win XP a tak to dysk
musi byc widziany przez bios kontrolera raid (inaczej nie ma mozliwosci
uruchomienia systemu z tego dysku)Zadam moze troche dziwne pytanie - a
podlaczyl kolega zasilanie do dysku przez przejsciowke (nie wszyscy
producenci dodaja ja w komplecie z plyta glowna)? - ostatnio sprzedalismy
klientowi dysk SATA i plyte glowna; przyszedl po kilku godzinach twierdzac
ze dysk jest uszkodzony - okazalo sie ze nie podlaczyl zasilania dysku bo
kabelka nie bylo w komplecie :))