Re: jaki kabel powinienem zainstalować aby połączyć router z kompem

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Fri 14 Nov 2003 - 20:09:03 MET

In news:bp38st$p7o$1_at_inews.gazeta.pl,
Waldek typed:
> jaki kabel powinienem zainstalować aby połączyć router z kompem (
> neostrada plus router Planet 40000 W sklepie powiedziano mi, że innym
> kablem łączy się np. router z komputerem (1:1)a innym dwa komputery
> ze sobą (z przeplotem czy coś takiego)...

dobrze Ci powiedzieli. musi to byc kabel skrosowany. wyglada identycznie jak
zwykly tylko zyly w srodku sa pozamieniane AFAIR 1 z 3 i 2 z 6 :-)
poszukaj w www.google.pl
albo idz do sklepu i niech zrobia Ci taki kabelek, bo jak nie masz
zagniatarki, koncowek i kabla to nic nie zrobisz.

pzdr.
trzmiel