PIII Coppermine + CUBX-E - pamięci.

Autor: u2slow (u2_at_slow.nn)
Data: Fri 14 Nov 2003 - 19:00:47 MET

Witam Szanownych Grupowiczow.

Otoz problem jest nastepujacy :
Stoi sobie serwer : Procesor PIII 733 Coppermine, plyta Asus cubx-e
rev.1.01. i obecnie ma 192MB RAM (3x64MB kosci Siemens)..
potrzebuje dolozyc mu pamieci i tu pojawil sie problem.. w momencie gdy
dolozylem mu np. 128MB ( kosc Siemens.. dokaldnie taka sama jak te 64ki
) "maszyna" zaczela szalec :/ przy pierwszym starcie test pamieci ok..
pozniej zwisy, po resecie widzial np. tylko 128 :( ogolnie cuda..
zmienialem kosci i kombinowalem,skutek marny.. okazalo sie, ze niezbyt
plyta chce wspolpracowac z kostkami 128MB ?? .wszystko zaczynalo byc ok
jak zwolnilem szyne ze 133MHz do np. 112 albo 120.. :((( wiec
zrezygnowalem z dokladnia pamieci bo nie mialem do tego nerwow.. ale
teraz chce wywalic te 64`ki i zastapic je jakas 512 i tu pada pytanie..
Jaka to ma byc kosc ?? ostatnio widzialem, ze pojawily sie w cennikach
jakies NOWE??? kosci pamieci DIMM dla plyt z chipsetami BX?? o co w tym
chodzi ? :/ .. moze mi ktos powiedziec jaka 512tke mam wsadzic do tej
plyty zebym nie mial przejsc jak z tymi 128 ?

pozdrawiam
u2slow