Re: jak usb z obudowy na plyte nf7-s ?

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Fri 14 Nov 2003 - 18:57:17 MET

Użytkownik "bL_at_Ke" <a_blake_at_wp.pl_NOSPAM> napisał w wiadomości

> kabel 2.
>
> chodzi mi o to, ze na plycie sa oznaczenia "0" i "1", a na
> kablach "1" i "2" . chodzi mi o to czy kable z oznaczeniami "1"
> wpiac w miejsce "0" na plycie, czy odwrotnie :)

ehhhh logiki troche :)
raz numero uno to jest 0 w oznaczeniach a raz jest to 1 :) zaleznie jak to
informatyk ustalil w programie drukujacym napisy :)

w takim przypadku jak dla Ciebie to 0=1 a 1=2 :D
mozesz tez oczywiscie podpiac 0=2 1=1 tez bedzie dzialac ... wazne jest zeby
kable z jednego portu obudowy byly podlaczone do jednego portu w plycie ...