Re: USB- sieć

Autor: Miiiixxo (mixxos_at_ANTY-ANTYwp.pl)
Data: Fri 14 Nov 2003 - 15:11:09 MET

Karol napisał(a):

> Chcę połączyć dwa komputery przez USB, żeby udostępnić drugiemu
> internet (neostrada).
> Przy bezpośrednim włączeniu kabla USB sieć nie działa. Podobno
> potrzebne są przeploty. Jeżeli ktoś zna rozwiązanie, proszę o
> informacje. Karol

taniej ze zwyklymi sieciowkami i na pewno szybciej
na komputroniku (to sobie poogladaj) sa chyba takie specjalne kabelki
jak ktos wyzej opisywal dl max 5m i tylko USB 1,1 wiec powolne to to
jest

ps. ;) neo nie wolno dzielic......:(

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<