Re: pecet do internetu

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Fri 14 Nov 2003 - 13:50:32 MET

> chcialbym zlozyc peceta, majacego sluzyc prawie wylacznie
> do zastosowan "internetowych"... z uwagi na koszty,
> a takze subiektywne wrazenia, jakie mialem z ogladania P4
> w akcji, mysle o AMDku. niestety jako wrog tej firmy, mam
> male pojecie o tym, co dobre.
[ciach]
> nie zalezy mi na mozliwosciach rozbudowy, ani osiagach 3Dm...

jeszcze nie tak dawno do internetu służył mi komp na płycie FIC VA-502 z
prockiem AMD K6-2 200MHz.. Chodziło to wszystko na Win95 i sprawdzało się
bardzo dobrze... i wcale nie było wolne.. teraz komp jest u szwagierki i
dalej pracuje

Moim zdaniem jeśli nie myslisz o rozbudowie a komp ma być tylko do netu to
nie ma sensu inwestować w jakieś Athlony i inne nowości za setki złotych -
kup używanego kompa za małe pieniądze a resztę przeznacz na coś innego.

PZDR
Shaman