Re: UPS

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Fri 14 Nov 2003 - 10:35:20 MET

Użytkownik "Przem" <pkrol_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Norbert" <norbert.kaminski_at_wp.pl> napisał w wiadomości
>
> Zdecydowanie powod jest :)
> Wystarczy nawet jakis 500VA za 350zl.

Ja uwazam, ze warto. Tylko jak bedziesz kupowal, to polecam polskie
Fideltronik lub EVER, tylko jak bedziesz kupowac do domu, to kup z
mozliwoscia wylaczenia calkowicie sygnalizacji dzwiekowej, raz jak mi
zapiszczal o 3:30 w nocy to myslalem, ze ducha wyzione, a pradu nie bylo z
2s. Czesciej niz przepiecia wystepuja spadki napiecia i wtedy wlacza sie
taki tryb podwyzszania napiecia i nie ma sygnalizacji dzwiekowej tego co
mnie cieszy. Ja mam ARES700, ma RSa, tylko wlasnie nie da sie wylaczyc
sygnalizacji dzwiekowej :-(

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl