Szybka sprawa - jaka nagrywarka?

Autor: Tomek Sz (szymkowiak_at_o2.pl)
Data: Fri 14 Nov 2003 - 10:10:52 MET

Witam
Mam taką sprawę oddałem nagrywarkę do serwisu bo padła był to TEAC 40/12/48
BOX niestety chłopaki jej nie naprawili przez ponad miesiąc więc w
poniedziałek dostanę nową i tu moje pytanie, którą wybrać oni mi chcieli dać
LG GCE-8520B 52/32/52 Box, wstepnie rzuciłem się na Teac 52/24/52 IDE Box,
ale po wizycie na cdrinfo już nie jestem pewien dodatkowo mają w ofercie
LITEON 52/32/52 Box więc może tą. Którą z tych 3 nagrywarek proponujecie -
potrzebuje nagrywarki do audio i danych więc do wszystkiego :) a w testach
każda ma zelety i jakieś wady i już sam od tego zgłupiałem. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam Tomek Sz.