Re: Nowy wynalazek a juz problemy...:)[dlugie]

Autor: Tomasz M. (vepar_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 14 Nov 2003 - 09:51:12 MET

o ile mnie pamiec nie myli to athlony 1700 i 1800 z rdzeniem
Thoroughbred B (lub podobnie :-) ale napewno B) pracowaly
z takim napieciem co spowodowalo ze byly bardzo popularne
wsrod overclockerow :-)
niektore modele bez dotykania vcore podkrecaly sie niebotycznie

dla porownania athlon2000 z rdzeniem Palomino ma vcore 1.75

mysle ze gdyby vcore bylo za niskie to predzej zaliczylbys
zwis komputera niz spadek wydajnosci (tak bylo u mnie)

pozostaje natomiast inne pytanie: zainstalowales sterowniki
VIA 4in1? bo bez tego to komp moze sie slimaczyc.

Tomek