Re: kolejna prosba o weryfikacje zestawu

Autor: trzmiel (NOSPAMtrzmiel_at_interia.pl)
Data: Fri 14 Nov 2003 - 09:18:19 MET

In news:bp217m$5i1$1_at_news.onet.pl,
Zhan <zhan_at_op.pl> typed:

> ENLIGHT (PA-3101) 300W
> glownie zalezy mi na opinii dotyczacej grafy i obudowy... chetnie
> uslusze tez opinie o plycie glownej

obudowa bardzo mi sie podobala wizualnie, dobrze wykonana. posiada dodatkowy
wentylator z tylu wydmuchujacy powietrze (niestety glosny na 12V), zasilacz
ciezki i raczej solidny jak to enlight, ale posiada bardzo glosny wentylator
:-( Moze lepiej wybrac cos z chiefteca ? Chyba ze zmienic ten zasilacz na
dual fan 360W z PFC chiefteca.

pzdr.
trzmiel