Problem ze startem XP

Autor: vipern (vipern_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 14 Nov 2003 - 03:36:06 MET

Witam

Od jakiegos czasu nekaja mnie takie komunikaty:

Pojawil sie problem i system windows zostanie zamkniety, aby zapobiec
uszkodzeniu komputera.

INTERNAL_POWER_ERROR

Jesli po raz pierwszy widzisz ekran bledu STOP, ponownie uruchom
komputer.... itd.

Problem jest bardzo dziwny, bo czy wlacze potem w awaryjnym czy w normalnym
zawsze wyskakuje ten blad,
wyskakuje dokladnie w momencie przeskanowania dysku scandiskiem,
dysk w momencie pokazania sie planszy dziwnie pstryka
jesli anuluje scandisk czasem uda mi sie wejsc i normlanie pracowac w
systemie
co to moze byc?

pozdrawiam