Dzieki za rady i witam ponownie

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Fri 14 Nov 2003 - 00:05:53 MET

Witam wszystkich ponownie po przestoju kilkudniowym spowodowanym awaria
mojego komputera.
Napisze Wam co i jak w koncu bylo.
Otoz okazalo sie ze ani plyta ani procek nie byly uszkodzone.
Doszedlem do tego gdy przypadkowo wyjalem baterie na chwile...
Komputer zaskoczyl..i dziala pieknie.
Ale..stoi teraz w drugim pokoju..dlaczego? Bo w czasie "awarii" postanowilem
kupic nowa maszyne.
Dlaczego nowa? Bo po 3 latach pracy na PIII1GHz naszlo mnie na nowy
"kombajn"
No...i skozystalem troszke z waszych rad...zwlaszcza co do ilosci pamieci...
Morze poprostu podam co kupilem.
PIV 3GHz HT FSB800
1GB DDR w dualu KingstonHyperX 400
ABIT IC7 MAX3
CHIEFTEC ...big tower...nie pamietam teraz oznaczenia modelu..taka z
drzwiczkami..i tutaj mialem farta bo trafilem ostatni na gieldzie
warszawskiej egzemplarz.
HDD Baracuda7 120GB S-ATA
do tego kika pierdolek jak kieszenie na dyski, dluzsze tasmy ( big
tower...minimum 90cm musza byc.)
Apropos...jakby ktos chcial nabyc tasmy oryginalne abita takie okragle..to
zapraszam...mnie sie nie przydadza. Piszcie na priva...kto pierwszy ten
leprzy. Cena..musze zobaczyc w cennikach...dobra..dosc tej giełdy.
Dostalem z plyta cos co sie nazywa secure costam..
polega to na tym ze sa dwa "klucze" firewire , sledz do zamontowania w
kompie i ukladzik scalony ktory sie podlacza pomiedzy zwyklu dusk a tasme. I
ponoc dziala to na zasadzie ze bez kluczyka dysku jakby nie bylo w
systemie...fajne toto ale moze ktos wie cos wiecej ? Ja to podlaczylem i nie
chcialo mi dysku wykryc...z kluczem oczywiscie wlozonym.
dokladnie mozna zobaczyc tego fotke na stronie
 http://www.abit-poland.com/prod_mb_show.php?id=94
po lewej stronie obrazek na dole...
Nie wiem czy ja cos zle podlaczam czy moze cos trzeba zrobic w "szczegolny
sposob.
No koniec...pozdrawiam wszystkich i dziekuje tym ktorzy doradzali mi jaki
sprzet zakupic.
Pozdrawiam.

--
Norbert