Re: Czy padla karta TV?

Autor: Mad_Lamer (atarian_at_o2.pl)
Data: Thu 13 Nov 2003 - 22:15:45 MET

> W komputrze z uruchomona karta Zoltrix TV Max wtykalem wypadniety kabelek
> antenowy podczas czego wysunela sie ze slotu rzeczona karta
(niezabezpieczona
> oczywiscie wkretem) i nieylaczajac kompa odruchowo wsunalem ja "nazad"
(komp
> byl bez obudowy i na nieszczescie dalo sie).
> System sie zawiesil a po restarcie karta TV znikla z sysytemu (Win98SE) i
nie
> widzi jej Borg.
> Wtyknalem karte na wszelki wypadek w inny slot ale nic sie nie zmienilo
czyli
> [...]
Eee, głowa do góry, myslę, że niekoniecznie jest tak źle. Może system dostał
bzika przez zabawę z kartą. Jak masz czas i chęć to spróbuj tak: Wyjmij
kartę i włóż ją spowrotem do slotu, w którym była, bo przynajmniej jest
pewne, że nie będzie konfliktów sprzętowych. Wcześniej sprawdź ten slot inną
kartą, np. dźwiekową. Pozatym myślę, że przyda się reinstalka systemu, niech
jeszcze raz dokładnie sprawdzi co znajduje się w kompie. Może to co piszę
jest głupie i nic nie da, ale ja bym właśnie tak postąpił w razie takiej
awarii. Btw. kiedyś niechcący młotkiem uszkodziłem obudowę od tunera na
karcie i po jej naprawieniu (też młotkiem :)) karta działała jakby nigdy nic
:)

Pozdrawiam
Mad_Lamer