Zrzucanie pamieci zewnetrznej

Autor: lukasz (lukaszbajdak_at_op.pl)
Data: Thu 13 Nov 2003 - 18:37:35 MET

Spotkalem sie z takim problemem, iz pojawia mi sie monit: zrzucanie pamieci
zewnetrznej - nastepnie rozpoczyna sie proces odliczania do 100 i komp sie
resetuje. Jestem uzytkownikiem systemu operacyjnego Windows 2000 a raczej bylem
bo probowalem zainstalowac inne systemy windows ale wyskakiwaly bledy przy ich
instalacji. formatowalem juz caly dysk i nic. jedynie system Win Millenium mi
sie udalo zainstalowa. tylko ze teraz proba otworzenia jakiego kolwiek okna np.
Moj kompute, powoduje wylaczenie explorera .
Poradzilem sie juz znajomych i ktos mi powiedzial ze to moze byc jakis wirus w
module rozruchowym czy gdzies ale przeciez formatowalem caly HDD

bardzo prosze o informacje, ktore mi pozwola korzystac ze swojego kompa.

Dziekuje z gory