pendrive, winxp a administrator

Autor: Marco (m.warchala_at_wp.pl)
Data: Thu 13 Nov 2003 - 15:52:06 MET

Witam
Mam taki problem. Komputer w pracy, w sieci na Windowsie XP. Na swoim koncie
(usera) podłączam PenDrive'a do USB i nie jest on widoczny jako dysk ale
zgłasza się opcja bezpiecznego odłączenia czy wyłączenia i tam we
właściwościach okno włączenia urządzenia USB jest nieaktywne.
Z konta administratora jest wszystko OK. Urządzenie jest widziane jako dysk.
I teraz pytanie co należy ustawić pod kontem administratora (jakie opcje
włączyć) aby PenDrive był widoczny także dla mnie na koncie zwykłego usera.
Mój administrator męczył się z tym 30 minut i wymiękł.

Proszę o pomoc.
Marco