Re: (ot) partycja C - zakladanie pratycji a utrata danych

Autor: GB (nospam_at_nospam.com)
Data: Thu 13 Nov 2003 - 13:23:33 MET

Użytkownik "Michał" <michal_at_zbaszynek.pl> napisał w wiadomości

> Dzieki za odpowiedz , jestem niedoswiadczony w partycjonowaniu wiec
> jeszcze jedno pytanko
> Dysk jest na FAT32, ja mam PM 7.0 wiec i tak chyba z windy bede to robil
> (chyba mozna)
> 1. Zmniejszam partycje C
> 2. Na wolnym miejscu ktore pojawi sie po zmniejszeniu zakladam nowa
> partycje ale wlasnie jaka?? Czy podstawowa czy rozszerzona??

Mzesz i taka i taka. Zakladajac rozszerzona pamietaj zeby jeszcze na niej
utworzyc logiczna :) Ja bym jedak zalozyl podstawowa - da Ci to mozliwosc
np. zainstalowania w przyszlosci drugiego windowsa na dysku.

Przed przystapieniem do dziela radze porobic kopie najwazniejszych danych.

Pozdawiam
GB

--
never stop thinking...