wieszanie sie systemu na ASUS A7N8X Deluxe

Autor: DawidP (nova-art_at_gazeta.pl)
Data: Thu 13 Nov 2003 - 12:29:34 MET

Witam
Zmienilem niedawno plyte na ASUSA A7N8X Deluxe no i zaczely sie problemy.
Reszta zestawu to Athlon XP 2G, ram 512/333 samsunga, HDD 60 G 7200 samsung.
Mialem przedtem ECS L7VTA i wsjo chodzilo ok. Teraz co jakis czas komp
restartuje sie, odpalam prace w korelu, wywala mi sie blad mniej wiecej po
paru minutach, wlaczam film w divxie, wywala sie po paru, parunastu
minutach. startowalem z roznymi ustawieniami FSB, mnoznika, czestotliwosci
pamieci, nic nie daje. W koncu zrobilem test ramu programem goldmemory,
puscilem go trzy razy i trzy razy pokazal mi mase bledow. Wszystko byloby
jasne, gdyby nie to, ze za kazdym razem bledy wystepowaly gdzie indziej...
Pytanie moje to czy ma ktos do czynienia z zestawem opartym na tej plycie,
czy wymaga ona jakis specjalnych ustawien, ktore niweluja te wszystkie
zwisy, czy moze to faktycznie wina pamieci? Za wszelkie rady bede wdzieczny
bo nie chcialbym gonic z plyta do serwisu nadaremno :)
Pozdrawiam
DawidP