Re: Komputer dla nastolatka

Autor: Konrad Inglot (konlin.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Thu 13 Nov 2003 - 12:12:12 MET

ar <artek_at_icpnet.pl> napisał(a):

> a na czy polega skladanie po znajomosci ? w koncu w sklepie skladaja za
> darmo ....idz do sklepu powiedz to co tu napisales , zamow, zaplac...

Składanie po znajomości polega na tym, że znajomi mieszkają w małym
miasteczku, gdzie sprzedaż komputerów polega na tym, że Ty zamawiasz to co
chcesz z bardzo ograniczonego cennika, wszystko jest tylko na papierze bo
nikomu się nie opłaca trzymać towaru w sklepie i jak Ty zamówisz to on zamówi,
potem koleś i tak włoży w środek byle co i zaplombuje obudowę. Nie mówiąc o
cenach które w stosunku do Wrocka zawyżone są o kilkadziesiąt procent.
Wiem że mieszkanie w dużym mieście rozleniwia ale czasem trzeba poszerzyć
horyzonty :P

pzdr
konnlin