Re: czym sie kierowac przy zakupie..........

Autor: Wojciech Krolik (wojk_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 13 Nov 2003 - 11:48:57 MET

On Thu, 13 Nov 2003, Lotos wrote:

> ............laptopa ?
> Mam zamiar kupic laptopa lecz nie wiem czym sie kierowac, jak go sparwdzic i
> czym.

Potrzebami :)

(jaki system ma tam byc oraz jakie aplikacje )

Jako maszyna do pisania starczy ci 386 i win3 + hd >= 40MB oraz min 2MB
RAM.
Jako czytnik e-books potrzebowac bedziesz przynajmniej 486_at_66MHz i 8MB
RAM, HD>=120MB (w95).
Do prezentacji potrzeba juz przynajmniej pentium 100MHz, 16MB RAM, hd
>=400MB (w95)

Gry i filmy - _zdecydowanie_ wieksze wymagania. Mysle ze minimum to
celeron 366MHz, 64 MB RAM, w98, hd>=2GB

Dobrze wypasiony laptop to np Compaq Presario 2500, PIV @2,66GHz, 1GB
RAM, hd 60GB, 3xusb, modem, eth10/100, cdrw-dvd player combo i in.
NB nawet na takim sprzecie XP wstaje _dosc_ wolno.

No i oczywiscie stan akumulatorow jest b. wazny. Po prostu sa drogie.

Wojtek