Komputer dla nastolatka

Autor: Konrad Inglot (konlin.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Thu 13 Nov 2003 - 11:14:17 MET

Witam,

Mam złożyć dla dziecka znajomego kompa do codziennego użytku, głównie do gier.
Ponieważ z rynku wypadłem rok temu po złożeniu swojego sprzętu mam 3 pytania
(z resztą sobie poradzę):
1) jaką płytę wziąć pod Athlona w okolicach 1800? Nie będzie mowy o żadnym
kręceniu, kombinowaniu itp. Ma być tania, stabilna i z dźwiękiem.
2) jaka grafika? O tym nie mam pojęcia bo nigdy nie składałem kompa pod tym
kątem, u siebie mam Matroxa G400 Max i wszelkie Radki czy GeForce'y to dla
mnie czarna magia
3) jaka częstotliwość pamięci? AFAIR A1800 jest na szynie 133 więc najbardziej
pasowałyby pamięci 266, racja?

Dodatkowy problem polega na tym że ja to złożę do kupy i wywiozę 200 km od
siebie więc jak coś nawali to będzie problem i z zdiagnozowaniem problemu i z
serwisem więc zależy mi na tym, żeby było minimum konfliktów związanych z
MB/grafiką.

Z góry dzięki, pozdrawiam
konlin