Monitor

Autor: Krzysztof (amber_at_go2.pl)
Data: Thu 13 Nov 2003 - 11:15:41 MET

Witam

Przymierzam się do kupna monitora 19'' i wstępnie wybrałem Nec'a FE991SB.
Niepokoi mnie tylko wielkość plamki 0.25-0.27. Rozumiem, że 0.25 jest na
środku, a 0.27 na brzegach ekranu.

I tu moje pytanie : czy 0.27 nie jest zbyt dużą wielkością jak na monitor 19
calowy? Monitor co prawda nie będzie wykorzystywany do "grafiki" (dtp, corel
itp.), więc może ta plamka nie ma takiego dużego znaczenia.

A może kupić Mitsubishi Diamond Plus 93SB (plamka 0.25)?. Różnica w cenie
około 400zł.

Proszę o radę osób, które mają doczynienia z tym konkretnym modelem Nec'a
lub Mitsubishi.

--
Pozdrawiam
Krzysztof