Re: Rozwiazanie problemu

Autor: Gustaf (adres_at_poczta.pl)
Data: Thu 13 Nov 2003 - 09:37:59 MET

Kris <kris_at_twojepc.pl> wrote in message
> Cześć,

> Nie są podobnej mocy ... mają tylko nalepkę z podobnym napisem "300W" ...
> BTW: O stabilności napięć, zabezpieczeniach i awaryjności nawet nie
> wspominam ...

Jasne Kris, wiem ze sa lepsze i stabilniejsze. Jednak pomyslalem ze nie moze
byc tak, ze jakis proc dziala TYLKO na firmowym zasilaczu.
Poza tym czytalem gdzies o podobnym do mojego problemie i tam gosc wymienil
PSU na firmowa 360-tke i nic mu to nie dalo.
A napiecia odczytywana przez plyte byly u mnie stabilne.