Re: msi k7n2-v

Autor: wuja (grawo.nie.lubie.spamu._at_.gazeta.pl)
Data: Wed 12 Nov 2003 - 22:36:07 MET

Dnia Wed, 12 Nov 2003 21:53:22 +0100, robinspl <robinspl_at_wp.pl> napisał:

> no wlasnie w instrukcji nic nie widze (moze jestem slepy) .....
> instrukcji z
> netu nic nowego nie wniosla... sorki ale nie jest to moja pierwsza plyta
> msi
> ..... wszystkie wczesniejsze mialy wszystkie ustawienia do oc jak na
> dloni a
> ta nie ma .... jesli wiesz gdzie sa te ustawienia to prosze o oswiecenie
> mnie :-)

W instrukcji do K7N2 na str. 3-28 jest sekcja Frequency/Voltage Control i
tam jest pozycja
CPU Ratio i CPU Vcore Selekt. Domyślnie jest ustawione na By H/W. Jak się
na to najedzie i walnie Enter to pojawią się inne ustawienia do wyboru.

Chyba, że wersja "-V" ma cos w sobie innego, specyficznego, to przepraszam.
Pozdrowienia
W.

--
Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
http://www.opera.com/